2006/05/27

Shall we dance?


The one thing I am proudest of in my whole life...
is that you are happy with me.

If I couldn't...if I couldn't tell you that I was unhappy sometimes, it was because I didn't want to risk hurting the one person I treasure most.

I'm so sorry.


我這輩子最驕傲的事,就是讓妳快樂

如果我沒有辦法...告訴妳有時我不太快樂

那是因為我不想冒險傷害我最心愛的人

我很抱歉





Shall we dance?
很久以來,我少數看過如此動人的電影之一
老電影了,不過eason在這邊推薦給各位~


1 則留言:

tyl 提到...

hello Eason. 要是有時間我想建議你去看看日本版的"Shall we Dansu". 我想你會更喜歡. 這的電影用日本壓抑的社會演出來的更有感覺. :)
URL: http://www.imdb.com/title/tt0117615/